michielenmarieke.reismee.nl

Pauze in Patagonia

Toch weer op reis?

Reacties

Reacties

Joke de Bree

Hallo Marieke en Michiel,

Jullie kennen mij niet. Ik woon in Vlissingen en ben een vriendin van je ouders Marieke. Wij komen bij elkaar op verjaardagen en ik zie je moeder iedere dinsdagmiddag in de bioscoop (nu even niet).
Ik vond het geweldig om op deze manier met jullie mee te reizen en heb genoten van jullie verhalen. Wat schrijf je leuk Marieke. Ik wens jullie een veilige reis naar huis en een fijne tijd in Nederland. Lieve groeten

Samantha & Jochen

Wat een fijne fotoreeks en verhaal! Nu hebben wij vanaf hier de herfst in Patagonië toch een beetje mee kunnen pikken. Heel veel succes gewenst in Nederland en vele groetjes van deze twee Belgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!